uppsi..

hehe ja jag e hemma i dag inte för att ja e sjuk elr något jag bor ju  somsakt i spånga i tillfällit och jag har min skola på kummelby typ alltså helenelundskolan, och mitt busskort gick ut idag :O

min bror skulle ta mitt kort o kolla när de gick ut för man kunde se det någonstans när man pippte kortet på den där saken i bussen (det e ett pipp kort, som ja kallar de haha) men han sa att de kunnat gått ut för de hade gått 3 dagar så, och gissa vad? det hade gått ut och denjävla busschaufföraren släppte inte fram han -.- men ja kunde gå på fast med nicklas kort men han hade prov i dag så ja gick av så snäll som ja e sen fick han vänta på nästa buss! ;D och sen hade inte jag tillräkligt med pengar att köpa smsbiljett.. jaja ska sluta babbla om de här de blir bara långtråkigt!

HAHA juste måste bara visa den här bilden på amanda den e skit kul!


hahaha!


pussen! | nea

Kommentarer
Postat av: amanda

hahaha ja tycker den e skitfin! x)

2010-05-26 @ 12:40:38
URL: http://mandags.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0